* Gratis frakt på alle ordre over kr. 1500,-!

Hjelp?

Kortbetaling

Betalingen med kort gjør du direkte i vår nettbutikk ved å fylle inn informasjonen om ditt betalingskort. Vi aksepterer de fleste norske bankkort. Helt Interiør benytter Stripe som leverandør av vår betalingsløsning, og disse har i likhet med oss sikkerhet i høysetet. All kommunikasjon til og fra vår betalingsleverandør er kryptert for din sikkerhet. Ingen av dine betalingsdetaljer blir lagret hos oss, slik at du til enhver tid kan være trygg på å gjøre en handel med oss. Det er like trygt å betale med kort hos oss som det er i betale med kort i butikken.


PayPal

Du kan betale via din PayPal-konto dersom du ønsker dette. PayPal er en av verdens ledende aktører innen betaling på nett.

Når du er inne på din handlekurv/kasse hos Helt Interiør kan du velge PayPal som betalingsvalg. Når du videre klikker på «Bekreft Ordre», vil du bli flyttet til PayPal sine sider (Kryptert SSL tilkobling), og vil foreta betalingen din der.

Straks betalingen er blitt godkjent, vil du få en betalingskvittering tilsendt på e-post fra oss. Straks du har fått denne, kan du være sikker på at din bestilling er underveis til deg om kort tid!

Ingen av dine betalingsdetaljer blir lagret hos oss og blir selvfølgelig behandlet med den aller høyeste sikkerhet. Alle betalinger blir gjennomført av vår partner Stripe eller PayPal gjennom kryptert (SSL) tilkobling. Dette gjør at dine detaljer er helt trygge, slik at uvedkommende ikke får tak i din betalingsinformasjon.


Personopplysninger

Informasjonen vi mottar når du registrer deg vil kun bli benyttet til varedistribusjon og til å sende deg informasjon fra nettbutikken. Vi behandler bare de personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg, og du har på forespørsel rett til å få opplyst hvilke opplysninger vi har registrert om deg, og til å kreve disse opplysningene slettet.

All informasjon forbundet med betaling, for eksempel kortdetaljer, blir aldri lagret hos oss. Informasjonen benyttet ved betaling gjennom våre nettsider blir behandlet gjennom vår partner Stripe eller PayPal, og all informasjon blir lagret hos dem. Merk at alle opplysninger blir behandlet kryptert for din egen sikkerhet.

Helt Interiør vil aldri videreselge din e-post adressen eller annen informasjon om deg til tredjeparter.

Vi forbeholder oss retten til å avvise ordre. Alle personlige opplysninger må være korrekte (telefonnummer, navn og adresse) for at ordren skal godkjennes.

Bevisste forseelser som falske ordreinnleggelser, forsøk på svindel, dokumentforfalskning eller annen kriminell virksomhet politianmeldes.

Les også vår utvidede personvernerklæring.


Kjøpsbetingelser

Det er trygt og enkelt å handle hos oss, og alle kunder skal bli fornøyd!
Er det noe du lurer på eller ikke er fornøyd så tar du kontakt med oss så finner vi en løsning.


Avtalen

Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene (for eksempel e-post) samt disse salgsbetingelsene. Ved motstrid mellom opplysningene selgeren har gitt om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken, direkte korrespondanse mellom partene og vilkårene i salgsbetingelsene, går direkte korrespondanse mellom partene og opplysningene gitt i bestillingsløsningen foran salgsbetingelsene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning.


Partene

Firmanavn: Helt Interiør AS
Organisasjonsnr: 916 872 968 MVA.
Kontaktadresse: Korsholmveien 5, 3145 TJØME
E-post: post@heltinterior.no

Kjøper er den person som foretar bestillingen.

Leveringsinformasjon

Vi har gratis frakt på ordre over kr 1.500,-.

Alle bestillinger i nettbutikken blir sendt med Bring, og har sporingsnummer. På denne måten kan du følge pakken hele veien. Du vil få varsel på SMS eller e-post om når varen er ankommet utleveringsstedet. Du kan også gjøre en avtale om levering på døren.

Maksimumsvekt ved bestilling i nettbutikken er 35 kg.

Leveringstiden er normalt 1-3 dager.

Du kan også hente varene dine i butikken i Korsholmveien 5 på Tjøme dersom du ønsker dette.

Retur av varer

Du har 14 dager ubetinget angrerett. Og vet du hva? Har det gått noen dager ekstra så ordner vi det likevel.
– Vårt mål er å alltid ordne opp, så er det noe du er misfornøyd med eller angrer på – ta kontakt!

Mer informasjon
Vi setter pris på om du leverer tilbake varer i originalemballasje. Du trenger ikke bruke angrerettskjema for vår del, men dersom du ønsker kan du laste det ned ved å trykke her.

«Det er ikke angrerett på forseglede varer som ikke er egnet for retur av helsevernmessige eller hygieniske årsaker og hvor forseglingen er brutt etter levering.» (Jf. Angrerettloven § 22).

«For å kunne ta stilling til om angreretten skal benyttes, gis forbrukeren en rett til å undersøke eller teste varen uten at angreretten går tapt, og uten at det får betydning for det økonomiske oppgjøret mellom partene hvis angreretten benyttes. Retten til å undersøke og prøve varen er imidlertid begrenset. Forbrukeren kan kun foreta de undersøkelser som er nødvendige for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon. Retten til å undersøke varen kan sammenlignes med den undersøkelsen man kan foreta hvis man kjøper varer i en butikk. Dersom undersøkelsen eller testen av varen går utover hva som er forsvarlig og nødvendig, kan forbrukeren bli forpliktet til å betale kompensasjon for redusert verdi på varen som skyldes forbrukerens undersøkelser.» (Forbrukerrådets veileder til lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler).

«Returkostnadene bæres av forbrukeren.» (Jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

Dersom du har fått feilsendte varer eller varen inneholder en feil eller mangel dekker selvsagt vi returporto.

Vennligst kontakt oss før du returnerer varen(e) – så ordner vi dette.

Kan dere pakke inn som gave?

Selvsagt kan vi pakke inn som gave før vi sender deg varen. Bare gi beskjed i kommentarfeltet når du kommer til kassen.


Kan dere sende til utlandet?

Vi sender til utlandet etter nærmere avtale. Kontakt oss før du legger inn din bestilling.


Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender bestillingen innen 3 virkedager. Varene du bestiller sendes med Bring og du vil motta et sporingsnummer på e-post eller SMS slik at du kan følge forsendelsen hele veien til døren din.

Dersom du bestiller møbler kan dette ta noe lenger tid da vi ikke har alt på lager hos oss. Vi kontakter deg umiddelbart etter at vi har mottatt bestillingen og avtaler nærmere.


Hva skjer når jeg har lagt inn bestillingen?

Når du har lagt inn din bestilling får du en bekreftelse på e-post om at den er sendt til oss. Er det noe vi ikke kan levere eller det oppstår noe uventet, vil du få beskjed med en gang. Varene pakkes og du får en leveringsbekreftelse pr. e-post. Dersom du har valgt å få tilsendt varene pr. post, vil du også motta et sporingsnummer på e-post eller SMS.

Kan dere fakturere meg?

Vi fakturerer dessverre ikke til privatpersoner, men du kan betale med kort i vår nettbutikk. Dersom du ikke ønsker å betale med kort, kan du velge å betale gjennom din PayPal konto. Dersom du ønsker mer informasjon om dette, vennligst ta kontakt med oss.

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt?

Fortvil ikke. Vi er her for å hjelpe deg. Vårt mål er at våre kunder skal alltid være fornøyd, og dersom det er noe du lurer på er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss via Facebook eller på heidi@heltinterior.no.

Vi svarer deg så raskt som overhodet mulig.